- Mennyi a szállítási költség?
- Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
- Hogyan tudok rendelni?
- Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem?
- Nem vagyok elégedett a kapott termékkel. Mit tehetek?
- Túl sok terméket raktam a kosaramba, de én csak 1-et szeretnék!
- Szeretnék tételt törölni a kosaramból. Hogyan?
- Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani?
1. Mennyi a szállítási költség?
30.000 Ft feletti rendelésnél ingyenes, alatta akár 990 Ft. Kérjük tájékozódj az elérhető szállítási módokról és áraikról ide kattintva!
2. Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
6 okunk is van, amiért érdemes regisztrálnod:
- 2. rendelésed után automatikusan új, kiemelt vásárlói csoportba kerülsz és innentől kezdve minden egyes termékre 5% kedvezményt kapsz.
- Törzsvásárlóvá válsz, ha rendeléseid összértéke meghaladta az 50.000 Ft-ot. Ekkor már 10% kedvezményt kapsz minden termékből, az akciós termékek árából is lejön ez a 10% és a kiemelt kampányainkban (végkiárusítások, Black Friday) a többi vásárlóhoz képest is olcsóbb árat fogsz kapni.
- Megrendeljük helyetted, amit szeretnél - Nem tudod, hogy rendelj az oldalunkon? Gond egy szál se: segítünk! Küldd el nekünk, mit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked. Erről bővebben a 4-es pontban olvashatsz!
- Okosabb kosarat - bármilyen terméket is adj hozzá a kosaradhoz, az benne is marad addig, amíg te tovább válogatsz vagy vissza nem térsz az oldalra.
- Rendeléseidet elmentjük - azokat bármikor visszanézheted a jövőben.
- Véleményeket írhatsz a megrendelt termékeidről - oszd meg a véleményedet a többi látogatóval.
Ugye milyen jól jársz nálunk? Regisztrálj már most »
3. Hogyan tudok rendelni?
Ha ezt a szöveges útmutatót követed, akkor garantáltan sikerül megrendelned a kiszemelt terméket!
- Az oldalunkon belül böngészhetsz a kiválasztott kategóriákban, terméklapokon. Minden egyes termék alatt, és az oldalán belül találsz egy KOSÁRBA gombot.
- A KOSÁRBA gombra kattintva bekerül a kosaradba a termék. Meg is tudod nézni a kosarad tartalmát.
- Ha ezek után a PÉNZTÁR gombra kattintasz, itt a rendeléshez szükséges adataid megadása után tudod véglegesíteni a rendelést.
- Mi feldolgozzuk a rendelésed, és a lehető leggyorsabban átadjuk a futárnak, hogy minél előbb megérkezzen hozzád!
4. Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem?
Gond egy szál se: segítünk!
Csak küldd el nekünk elérhetőségeink egyikén, amit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked!
1. lépés
Készítsd elő adataid a rendeléshez: milyen terméket és mennyit szeretnél, neved, címed, email címed és telefszámod!
2. lépés kapcsolatfelvételi módok.
Élő chat az oldalunkon - a bal alsó sarokban a chat gombra kattintva beszélhetsz velünk (hétköznapokon elérhető)
Emailben: ugyfelszolgalat@homemode.hu
Az oldalunkon keresztül: Kapcsolat oldal
Messengeren: Messenger üzenetben
3. lépés: írd meg nekünk, és mi visszajelzünk!
5. Nem vagyok elégedett a kapott termékkel. Mit tehetek?
Ha nem vagy elégedett vásárolt termékeddel, vagy nem pont olyat szerettél volna, amit kaptál, 14 napon belül visszaküldheted nekünk és visszatérítjük a teljes vételárát. Ehhez csak írnod kell az ugyfelszolgalat@homemode.hu email címre és intézzük majd az ügyed.
6. Túl sok terméket raktam a kosaramba, de én csak 1-et szeretnék!
Gond egy szál se, így tudsz módosítani mennyiséget a kosaradban!
7. Szeretnék tételt törölni a kosaramból. Hogyan?
Menj a kosár oldalra.
- Kattints a "-" gombra annál a terméknél, amelyiket ki szeretnéd teljesen törölni a kosaradból
- Várj 2-3 másodpercet
- Kész, a termék törlődött a kosaradból
- Jegyezd meg a kuponkódot! Írd le papírra vagy másold ki egy file-ba.
- Helyezz termékeket a kosaradba!
- Menj a kosár oldalra, majd ha mindent rendben találsz, menj tovább a pénztár oldalra.
- A pénztárban a "Kuponkód megadása" résznél gépeld be a kódot, majd nyomj a "Beváltás" gombra.