Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
<strong>Ingyen szállítás</strong> 15.000 Ft feletti megrendelésedre Ingyen szállítás 15.000 Ft feletti megrendelésedre
<strong>Villámgyors szállítás</strong> - akár már holnapra! Villámgyors szállítás - akár már holnapra!
<strong>Fantasztikus árak</strong> - sőt, egyes termékeknél mennyiségi kedvezmény! Fantasztikus árak - sőt, egyes termékeknél mennyiségi kedvezmény!

Gyakran ismételt kérdések

  1. Mennyi a szállítási költség?
  2. Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
  3. Hogyan tudok rendelni?
  4. Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem?
  5. Nem vagyok elégedett a kapott termékkel. Mit tehetek?
  6. Túl sok terméket raktam a kosaramba, de én csak 1-et szeretnék!
  7. Szeretnék tételt törölni a kosaramból. Hogyan?
  8. Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani?

 


1. Mennyi a szállítási költség?

15.000 Ft feletti rendelésnél ingyenes, alatta akár 890 Ft. Kérjük tájékozódj az elérhető szállítási módokról és áraikról ide kattintva!

 


2. Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?

4 okunk is van, amiért érdemes regisztrálnod:

 

  1. Megrendeljük helyetted, amit szeretnél - Nem tudod, hogy rendelj az oldalunkon? Gond egy szál se: segítünk! Küldd el nekünk, mit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked. Erről bővebben a 4-es pontban olvashatsz!
     
  2. Okosabb kosarat - bármilyen terméket is adj hozzá a kosaradhoz, az benne is marad addig, amíg te tovább válogatsz vagy vissza nem térsz az oldalra.
     
  3.  Rendeléseidet elmentjük - azokat bármikor visszanézheted a jövőben.
     
  4. Véleményeket írhatsz a megrendelt termékeidről - oszd meg a véleményedet a többi látogatóval. 

 


3. Hogyan tudok rendelni?

Ha ezt a szöveges útmutatót követed, akkor garantáltan sikerül megrendelned a kiszemelt terméket!

 

  1. Az oldalunkon belül böngészhetsz a kiválasztott kategóriákban, terméklapokon. Minden egyes termék alatt, és az oldalán belül találsz egy  KOSÁRBA  gombot.
     
  2.  KOSÁRBA  gombra kattintva bekerül a kosaradba a termék. Meg is tudod nézni a kosarad tartalmát.
     
  3. Ha ezek után a  PÉNZTÁR  gombra kattintasz, itt a rendeléshez szükséges adataid megadása után tudod véglegesíteni a rendelést.

     
  4. Mi feldolgozzuk a rendelésed, és a lehető leggyorsabban átadjuk a futárnak, hogy minél előbb megérkezzen hozzád!

  


4. Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem?

Gond egy szál se: segítünk! 

Csak küldd el nekünk elérhetőségeink egyikén, amit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked! 

1. lépés

Készítsd elő adataid a rendeléshez: milyen terméket és mennyit szeretnél, neved, címed, email címed és telefszámod! 

2. lépés kapcsolatfelvételi módok.

Élő chat az oldalunkon - a bal alsó sarokban a chat gombra kattintva beszélhetsz velünk (hétköznapokon elérhető)

Emailben: ugyfelszolgalat@homemode.hu

Az oldalunkon keresztül: Kapcsolat oldal

Messengeren: Messenger üzenetben

3. lépés: írd meg nekünk, és mi visszajelzünk!

 


 

5. Nem vagyok elégedett a kapott termékkel. Mit tehetek?

Ha nem vagy elégedett vásárolt termékeddel, vagy nem pont olyat szerettél volna, amit kaptál, 14 napon belül visszaküldheted nekünk és visszatérítjük a teljes vételárát. Ehhez csak írnod kell az ugyfelszolgalat@homemode.hu email címre és intézzük majd az ügyed.

   


 

6. Túl sok terméket raktam a kosaramba, de én csak 1-et szeretnék!

Gond egy szál se, így tudsz módosítani mennyiséget a kosaradban!

 


7. Szeretnék tételt törölni a kosaramból. Hogyan? 

Menj a kosár oldalra.

  1. Kattints a "-" gombra annál a terméknél, amelyiket ki szeretnéd teljesen törölni a kosaradból
  2. Várj 2-3 másodpercet
  3. Kész, a termék törlődött a kosaradból

 


8. Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani?
 
  1. Jegyezd meg a kuponkódot! Írd le papírra vagy másold ki egy file-ba. 
  2. Helyezz termékeket a kosaradba!
  3. Menj a kosár oldalra, majd ha mindent rendben találsz, menj tovább a pénztár oldalra. A "Rendelés összesítés" résznél gépeld be a kódot, majd nyomj a "Beváltás" gombra.